Ostatnio czytałem (i oglądałem) o niezłym posunięciu pewnej marki w sytuacji kryzysowej. Gość na fanpage’u Facebook firmy Bodyform zarzucił im, że ich reklama bezczelnie kłamie. I choć miało to lekką nute prześmiewczą, zrobił się niezły marketingowy kryzysik. No i jakie mielibyście pomysły jak wybrnąć z tego? Tu artykuł reklama PR , co ta firma zrobiła. Najlepiej powiedzieć „tak, reklama kłamie”? Ktoś może się zna i może mi powiedzieć, na czym tu fenomen polega? — Sasha Smith Silesia, Wrocław sasha.smith@gazeta.pl

to obnizka dla PGNIG-e …ile na tym skorzysta ostateczny odbiorca ? ..to juz inne pytanie. rzecznik PGIG oswiadczyl ze obnizka bedzie w okolicach 5%….a ja w to osobiscie watpie…znajdzie sie tysiace powodow aby ostaeczny odbiorca placil tyle ile placi obecnie — Nowe forum. Zapraszam forum.gazeta.pl/forum/f,168213,Spiskowa_Historia_Swiata.html

Bzdury chrzanisz, prostaku niedouczony: forum.gazeta.pl/forum/w,32,139250805,139645445,Re_przerazajacy_film_o_GMO.html